Obľúbené filmy (10)
Babel (2006)
'Jsem posedlý dokonalostí nebo tím, co za dokonalost považuji.' (A. G. Iñárritu)
21 gramov (2003)
Osudový dotyk (2004)
Biutiful (2010)
Díky uživateli 'Páně' za komentář, nevystihla bych to lépe. - Biutiful!
Grandhotel Budapešť (2014)
Východiskový bod (2014)
Proboha (!), je tohle jeden z nej_____ filmů, jaké jsem kdy viděla? Where were you.
Predčítač (2008)
Prvý kontakt (2016)
Palo Alto (2013)
Palo Alto. Tenhle film ode mě dostal 'jenom' čtyři hvězdy, přesto na něj ani po půl roce od zhlédnutí nedokážu zapomenout. Nevím proč a ani vědět nechci. Underrated.