Recenzie (1 845)
Anjel Pána (2005)
I já na první díl došel po druhém a opravdu se jednička jeví jako přípravná práce pro dvojku. 60%
Jurský svět: Indominus na útěku (2015) (seriál)
Maskot párek v rohlíku v dino parku byl roztomilej. :) 65%
Poupata (2011)
Skvěle vystižená depresivní atmosféra postaviček na periférii místem i duší. 85%
Planeta Česko (2017)
Krásné záběry na nejrůznější faunu českých luhů, hájů, vojenských prostorů, obor a vlakového nádraží, doprovázený komentářem s pozitivní myšlenkou na budoucnost naší krajiny. 70%
Živý obraz lepšího světa (2006) (TV film)
Pan Mertlík, jeden z posledních druhů ztrácejících se ve své osobité svobodě, kterou nám konzumní doba nenávratně a velice dobrovolně vzala. 75%
Džinró (1999)
Depresivní a temná strana Japonska jakožto skryté totality, kterou berou jako každodenní rutinu. Bez úsměvu. 65%
Kráľ Aztékov (2007)
Nerozumím tomu a navíc mě to uráží. Uraží mě stupidní homoještěr, uráží mě Ziering v černé kokotské paruce, který tam tentokrát hrál takovýho sráče, uráží mě domorodci se jmény jako Matlal a Čokozin, uráží mě déévéédééé edice.... CHjooo :) 0%
Posledný cisár (1987)
Vše na mne spadlo, když se starý muž ošlehaný jedinečným životem, vrací zpátky na svůj bývalý trůn. Dojemné. 85%
Na doraz (2017)
Škola jak udělat thriller film z nudných 80minut sestříhaných záběrů na silnici, na dodávku, na silnici a zase na dodávku a taky ultra vybělený chrup šklebící se Halle. Stupidní policii a ty samoopravovací auta jsem taky nepřehlídl. 40%
Boj snežného pluhu s mafiou (2014)
Jak studeně se dá udělat drama o zbytečné smrti mladého kluka, který je shodou okolností synem vyhlášeného pluhaře, a který má jen jednu cestu, cestu pomsty! 75%