Obľúbené seriály (10)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Pre mna jasna jednotka medzi serialmi. Prostredie, hudba, moda, charaktery........."DUMBASS!!!!"
Priatelia (1994)
Prve serie boli neprekonatelne. Postupne kvalita klesala, ale stale sa jedna o jeden z TOP5 sitcomov.
M.A.S.H. (1972)
Cloveka to neomrzi ani po 150ty krat. Takze na tom nieco musi byt.
Policajný odznak (2002)
Najlepsi dramaticky serial, aky som kedy videl. A ten zaver ...
Teória veľkého tresku (2007)
Sheldon je postavicka na pohladanie - Geek of the world.
Mr. Bean (1990)
Klasika :-)) "Excuse me. I'm looking for my watch"
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Druhy najlepsi dramaticky serial, aky som kedy videl. Hned po The Shield.