Recenzie (8 233)
Říkali mi Džigu (2015)
Nadhodnocená mrdka.
Rieka smrti (1989)
Poslední "větší" film s Dudlíkofem, kterej jsem měl v plánu.. nic extra.. bojuje tam proti nějakejm šamanům v lese. Semtam prdel, spíš nuda.
Vidiecka farma (2008)
Nehoror.
Červená světla (2012)
Určitě to šlo udělat líp. Dvě za snahu herců v tý nudě něco předvádět.
Únos letu 285 (1996) (TV film)
Příště unést letadlo trochu zábavněji a né vystříknout trapnou akci až na konci.
Zázračný wrestler (2020)
Blití.
Zámena (2010)
Spíš romantika nežli vtip.
Zvláštní rasa (1998) (TV film)
Viděl jsem to tedy v mizerné kvalitě, ale za tu trapnou akci dám jednu.
Zákop (1999)
Nulová akce.
Zákony Brooklynu (2007)
Nuda, kecy, žvásty.