Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
BRAVO BRAVO BRAVO! Nejlepší z nejleších tak bych tenhle fim hodnotil
Návrat Temného rytiera (2012)
Akce, akčnost , zvrat a zase zvrat. A když k tomu přidáme výbornou hudbu a ten konec co snad všechny dostal. Je to jeden z nejlepších filmů co kdy byl. TAhle trilogie se prostě povedla ! Klobouk dolů, stal jsem se fanouškem Batmana, Nolan mě prostě dostal!
Thor: Ragnarok (2017)
Největší jízda z MARVELOVEK doprdele ! Nepředvídatelné , samozřejmě že si stále drží akci , kvalitu jako je zvuk, filmařina scénář ale hlavně je tu víc vtipu a přesně jak měl, trefně neovlivnil nijak děj ani postavy které si drží stále důležitost ! Prostě tohle mi sedlo :)) Připadal jsem si jako bych si dal pár piv, šnupnul kokain a posadili by jste mě na horskou dráhu která by mě kurva bavila a bylo by mi jedno jestli vypadnu nebo ne .. Prostě jeden z nejlepších filmů , MARVELOVKA určitě nejlepší
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Mesto bohov (2002)
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Prekliaty ostrov (2010)
Rivali (2013)
Do kina jsem šel s očekáváním a pocitem že film bude stát za to. Ale že mě tak ohromí jsem nečekal ! Akce, emoce, děj, skutečnost.. Senzace