Posledné recenzie (12)
Lockdown (2021)
Nechápavě jsem se celou dobu dívala na tento film. Tohle má být romantický film? Prostě tohle je film beze smyslu. Chtělo se mi brečet nad tou ztrátou času.
Motokáry (2020)
Když si uděláte takhle v pracovní den takovou malou domácí party, protože jste samozřejmě z práce unaveni, a navíc toho mozek až tak moc nezvládne, pak doporučuji tento film. I když je to od první chvíle průhledné jak papír na jarní rolce, může vás to pobavit stejně jako její náplň. #starter
Toman (2018)
Film čistě z politického prostředí v poválečném období, který zdobí skvělé výkony herců. Za sebe jsem pociťovala slabší prokreslení postav a přílišné soustředění na příběh a historické skutečnosti.