Recenzie (120)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Čtiři hvězdy....čtyři hvězdy..... čtyřy hvězdy.... wtftypyčo dráček šmáček pět hvězd, žádná šmakuláda milí kamarádi.... Sice na LotRanda to pořád nemá, ale narostly tomu kuldy, Gandalf čim starší, rozuměj mladší, tim víc fakin epik a Torin míň aragornovskej a víc trpaslíkovskej... jen ten Legoland je tam opravdu zbytečnej
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Legolasovo škola lukostřelectví.
Peklo v Pacifiku (2001) (seriál)
Ráj pro nejvíc zmrdaný zmrdy, který v mládí nikdo neměl rád, tak si to mohli "legálně" vybít ve jménu války.. PS: Vedení Japonců byla taky banda magorů.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Achmůůjbóóóžeeee.... Podstoupil jsem dvě a půl hodiny naprostý demengditýdy... jako jo, je to hezky barevný a ty auta se morfujou líp než náctiletej středoškolák v šavlozubího tygra, ale Šitia je otravnej jak pět vos na žaludu a botoksová blondýna dělá reklamu na Pervol ólvejz bílá, ať se vyválim v oleji, či robohovnech... a největší tajemství neleží na měsíci, ale v rodnym listu OPTIMUSE, protože někdo/něco, s takovejma nacionalistickejma kecama, z kterých ty hvězdy/pruhy/sochasvobody přímo chčijou divákům do očí, nemůže bejt emzák, ale brácha bosse Lincolna, kecy o svobodě maj shodný...
Hitlerovy děti (2000) (seriál)
Povinně... POVINNĚ!!! všem těm rozmazleným zmr*ům ze základek, co si o sobě myslí, že se kolem nich točí svět... Tohle byla fakt strašně vymr*aná doba a čim dál víc se na ní bohužel zapomíná...
Kto prežije - Blood vs. Water (2013) (séria)
Ble, pfuj... alespoň ty soutěže .. komparz až na pár výjimek o ničem... EDIT: ale jo, kvůli vítězovi a nakonec celkem obstojnym hráčskym výkonům si to tři zaslouží
Vesmírna pechota (1997)
Člověk se na to musí koukat fakt "jinak" :) Nechat umřít nejsympatičtější herečku dokáže jen někdo, kdo dělá film tak, jak to má rád and fuck the rest, ne někdo, kdo dělá filmy pro lováky :) Tohle opravdu neni kombo pro každýho, páč málokdo má vkus na führer Barny-Beverly Hills-triky z doby "Nová naděje"-obří vagína cucající mozky a to vše zabaleno ve světě "miliony světelných let odsud" xD
Smrtící stroje (2008) (seriál)
Některý díly byly vážně kouzelný :D
Souboj o světovládu (2008) (TV film)
Jako malýmu mi tyhle dokumenty nic neříkaly, ale s postupem času...
Arakain, Lucie Bílá, Petr Kolář - XXX - Praha PVA Expo (2013) (koncert)
Bohužel tohle dvd ani zdaleka nedokáže vystihnout kvalitu koncertu naživo z 15metrů od podia B-)