Obľúbené filmy (10)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Komu se alespoň trochu slzami neleskly oči, nemá srdce!
Klub bitkárov (1999)
Aneb, když jsem začal milovat Davida Finchera, pro mě je tento film číslo 1 v historii filmu. EDIT: Po třech letech pořád je n°1.
Profesionál (1981)
Ach ta hudba - po celý film ušní orgasmus...Výborné herecké výkony a několik nezapomenutelných scén... Tohle je 5 hvězd jako vyšitejch
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Ewan skvělý, Natalie dobrá, Hayden...noo...tim "I HATE YOU" si aspoň trochu napravil reputaci :)... Jinak jako celke od začátku do konce nádhera, místy trochu nelogičností, ale to jako skalní fanoušek můžu bez problémů odpustit... 95% Jinak můž žebříček oblíbenosti epizod: 1) Impérium vrací úder 2) Pomsta Sithů 3) Nová naděje 4) Klony útočí 5) Návrat Jediho 6) Skrytá hrozba
Whiplash (2014)
Ric, pic, bum, cink... Jak měl rok dvatřináct Rivaly a s jejich vruuuuuuum vruuuuuuum, tak dvačtrnáct je ve znamení puchejřů od paliček. Je to fajn, že se dá udělat i muzikantskej film bez party buzíků skotačících po škole. Na to, že ser Mlynár moc džesíček nemusí, tak tady mu adrenalin pořádně rozproudil pravou zadní u neviditelnýho kopáku.