Recenzie (43)
127 hodín (2010)
James Francova one man show
Requiem za sen (2000)
Pokud bych měl Requiem za sen hodnotit jako normální celovečerní film tak dávam za 4*. Tento film, to není ani tak docela film, je to něco jako poučka našim dětem až dostanou chuť na drogy. Pokud to bral Aronofsky takhle, tak jednoznačně tleskám, opravdový masterpiece! Hudba byla skvělá a držela tento film na velmi, velmi vysoké úrovni. Něco mi říká ať tich 5* dám, tak já je opravdu dávám - 85%
Mesto hriechu (2010)
Ben Affleck natočil bezesporu skvělý snímek, klidně bych ho ohodnotil i plným počtem bodů. Problém, alespoň pro mě spočívá v tom, že sem ve filmu našel hluchá místa a sám se přichytil při tom, že myslím na něco jiného, a aby byl film dokonalý, že bych mu dal 5* musím si ten film užít celý. A to se bohužel nestalo... 77%
Narodený 4. júla (1989)
4* s hodně odřenými uši..
Tri dni k slobode (2010)
Težké rozhodování mezi 3 a 4.Nakonec dávám za 3,5*...vadila mi dlouhá stopáž, natahovaný děj, emoce navíc. Ale napětí tam rozhodně bylo a Russell exceloval.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Prison Break mě naprosto učaroval, sem tam byly některé scény přitažené za vlasy a nereálné, ale to nápětí, ta atmosféra ty byla prostě úchvatná. Konec zpracován zvláštně, ale velmi zajímavě. Perfektní!
Dexter (2006) (seriál)
1. řada velmi dobrá, 2. vynikajicí, 3. o něco horší, ale stále na velmi slušné úrovni, 4. řada opět vynikající, 5.řada nejslabší série, napětí už pomalu vyprchavá. Škoda. 6.řada obrovské zklamání, seriál jde neskutečně dolů. 7. řada je ale opět vynikající, snad to vydrži. 8.řada - KONEC. Wow. Celkově super seriál, bude mi trochu chybět
Náhly úder (1983)
Hustý hlášky na začátku ve výtahu se psím hovnem a Loreta mi už 10 let dává černý kafe... :)
Rain Man (1988)
výborný Hoffman i Cruise + skvělý příběh = parádni podívaná
Splnený sen (2009)
Zatraceně sexy Sandra