Recenzie (665)
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Jednou když jsem přišel vypitej domů, zahlédl jsem kousek a poté jsem pravidelně koukal. Vtipné a oldschoolové.
Doktor z hôr (1992) (seriál)
Pár dílů jsem viděl jako malý a nemocný. Naštěstí jsem schytal jen mírné trvalé následky.
Teletubbies (1997) (seriál)
Pustit to dítěti je stejný, jako vrtat mu do hlavy příklepovkou.
On je žena! (2005) (seriál)
Jeden z těch lepších seriálů na české scéně, který měl hlavu a patu , měl vtip , herecké výkony a dokonce věděl, kdy to zabalit.
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
Stejně jako český...
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Jak rychle to v české televizi začalo tak rychle to skončilo. Asi nejlepší rozhodnutí.
Očista: Anarchia (2014)
Zatímco původní očista měla nápad, který udržela velmi dobře ale potopili jí herci, tak dvojka je toho opakem. P"ůvodní námět zde nefunguje, je moc "klišé". Herci jsou lépe zvolení ale všechno je velmi neinteligentně řešeno. Průhlednost děje pak vše zakopává níž a níž.
Chata v horách (2012)
Kdyby se to na konci tak prac*racky nezvrtlo, bylo by to celkem dobrý. Takhle to je dost propadák.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Je fajn vidět zase ty "staré" známé tváře, ale protentokrát na stříbrných plátnech ve 3D. 3D tomuhle filmu velmi sluší. ... Zatímco v předchozích dvou dílech se hrálo spíše na rozum a inteligenci, trošku okořeněnou mírnou akcí a pár výbuchy, tak v Neznámu je to spíše naopak. Bouchá tu od první pětiminutovky opravdu kde co, a co minutu tu uvidíme monumentální a familiární bitvu, explozi nebo digitální orgii v podobě Yorktownu. Ten mě navíc připadal jako prachsprostá kopie Citadeli (Mass Effect Serie). Největším fungujícím prvkem je tu Squatra, která prostě dobře funguje už od prvního dílu. A jejich nová "engineering" buchta jim dodává na půvabu. (pokračování příšte...)
Hory majú oči (2006)
Jeden z nejvíc povedených hororu, co jsem za tohle prochcaný léto stihl zkouknout. Bylo to trošku hůř zahraný z hlediska matky a starší sestry, jinak opravdu super.