Recenzie (327)
Život Briana (1979)
Prvních deset minut je sice slabších, ale po celý zbytek filmu jsem se královsky bavil. Za vrchol považuju lekci mluvnice s římským vojákem.
Vojna svetov (2005)
Efektně skvělý, ale synáček s dceruškou, se chovali jako úplný dementi, málem mě z nich mrdlo. taky ten konec dopadl až moc pozitivně, to se k takovým filmům nehodí. Takže za tři.
Profesionál (1981)
Skvělá atmosféra, hudba, Belmondo, a ten závěr, no... Prostě moc dobrý..
Cloverfield: Monštrum (2008)
Žádná sláva, pořád samý keci, tma, takže když už se jednou za čas ukáže nějaký monstrum, tak je stejnak hovno vidět.
Kráľova reč (2010)
Zase tak úžasný to není... Rozmýšlel jsem se mezi třemi a čtyřmi hvězdami, ale konec udělal své.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Móc kvalitní podívaná.
Život je krásny (1997)
Život NENÍ krásný!!!
Vrana (1994)
3,5*
Pravidlá muštárne (1999)
Příjemný film.
Smrť prichádza v bielom (2003)
Pantáta hlásil :D