Recenzie (116)
Mafstory (2006) (seriál)
alinko. ano moj? ja som ti len chcel povedat, ja som toho plny co ti chcem povedat. alinko,ty si fakt fasa chalan.ty si taky fasa chalan. vis co si? ty ty si zivy ko***
Mlčanie jahniat (1991)
velmi uvazujem o tom kolko hviezdiciek dam....nakoniec sa ale asi rozhodnem pre 5....cerveny drak je dynamickejsi, rychlejsi, viac prekvapil...ale mlcanie jahniat je inym stylom natoceny...preto ma to trosku matie v hodnoteni...ale asi necham tych 5....hoci keby mozem, skor si pozriem cerveneho draka alebo hannibala ako mlcanie jahniat...ale to je len o tom ze je to dynamickejsie...;)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Opat sa prejavil Ridley Scott so svojim genialnym talentom spravit pekny film.Ako pri Gladiatorovi perfektne obsadenie, krasne obrazky a pekne sceny...pri niektorych scenach som si povedal strielajte ich tam vsetkych doradu...akcia takmer od zaciatku dokonca...osobne dramy vojakov...proste takmer vsetko...uplne genialny bol ten co ohluchol...Bloom klasicky trkvas...a ostatne uslo...ale tych vychrtlikov tam bolo jak nasratych....
Krok za krokom (1991) (seriál)
No serial ktory ma aj mravne ponaucenie,aj srandu, sem tam aj vaznost nabera,ale je to serial ktory rozosmeje hadam kazdeho.Najlepsie su casti s "Koudym" ostatne su slabsie. Blesk nikdy neudrie dva krat na to iste miesto ! AAAA...Zase do mna!...tomuto serialu nemam co vytknut
Alf (1986) (seriál)
ha!ha!ha! ten smiech dabovany danciakom mi znie v hlave stale :DD takyto serial je hadam len jeden..:))jeden z mala na ktorom sa zasmejem :))
Návrat Čierneho Budhu (2000) (TV film)
nemecke filmy nemam rad...ale toto...budhizmus a vsetko okolo toho...tento sa mi pacil....
Inštinkt (1999)
hopkins bol v tejto ulohe dobry....tiez myslienka filmu bola dobra....co znamena ze toto hodnotenie je pravom take ake je...no tie opice....mi to pripadalo zo zaciatku ako gorily v hmle...
Godzilla (1998)
ten koniec ma vzdy dostane...a aj ten dino je pekne urobeny....
Policajná akadémia 2 (1985)
este to ma smrnc....aj dalsia cast...a ostatne uz idu dole vodou uplne
Robinson Crusoe (2003) (TV film)
itaua...itaua...chod spytat strasak...:)))najlepsie spracovanie tohto pribehu.Pierre Richard je v podani robinsona super a domaci obyvatel je tiez dobre zahrany...dobre spracovanie.