Recenzie (33)
Pekelná jízda (2013)
Hvězda za sypmatickou Karu Tointon
Resident Evil 5: Odveta (2012)
dafuq?
Revolúcia (2012) (seriál)
Klisiodni dokument o junackem vyletu? *viden pouze pilot a neplanaju sledovat dal
Temné tiene (2012)
Neuveřitelně nudná slátanina, která se za každou cenu snaží působit bizarně, ale selhává na každém kroku.
Snehulienka a lovec (2012)
Dvě hodiny naprosté nudy s neuvěřitelně nevyváženým hudebním doprovodem. Jediný, kdo se tady ze všech zúčastněných snažil je Hemsworth, dokonce i McShane byl stejně znuděný jak já při sledování tohoto paskvilu. Korunu tomu všemu nasadila Stewart, jak o té někdo může říct, že tady slušně hrála uniká zdravému rozumu.
Vôňa ženy (1992)
A ten konec to cele zabil.
Hry o život (2012)
Neuvěřitelně předvýdatelný výplach.
Smash (2012) (seriál)
Seriál je to velmi dobrý. Hudba je úžasná a zpěv hlavních protagonistek téměř dokonalý. Celkově to působí velmi pozitivně až na jednu malou drobnost, a tou je Eileen Rand. Tak otravnou, stupidně napsanou a jěště hůř zahranou postavu jsem v živote neviděl. Neuvěřitelné, jak jediná postava, která se na scéně objeví pár vteřin dokáže všechno zničit. I tak dávám 3*. (bez Eileen 4*).
Oceľová päsť (2011)
Tolik železa a přesto tak umělé.
Dirty Movie (2011)
Když uz si člověk myslí, že Kameňák bylo to nejhorší...