Obľúbené seriály (10)
Columbo (1971)
Akty X (1993)
Mr. Bean (1990)
Krok za krokom (1991)
Teória veľkého tresku (2007)
Priatelia (1994)
Ajťáci (2006)
Black Books (2000)
Ally McBealová (1997)
Jonathan Creek (1997)
Podľa môjho názoru vysoko nedocenený seriál. Brilantné zápletky, svieža ústredná dvojica, anglický humor a občas trošku hororovej atmosféry. Jednoducho skvelé a odporúčam všetkými desiatimi.