Recenzie (41)
Cesta do praveku (1955)
Trikaři všech zemí, učte se!
Votrelec (1979)
Depresivní, zneklidňující, v některých místech až úzkostlivá atmosféra. Tenhle film má stále něco do sebe.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Klasika. Jen málokterá série se může pyšnit vesměs vyváženou kvalitou dílů.
Matrix (1999)
Film, který mnohé tvůrce inspiroval. Asi stejný milník jako Hvězdné války ve své době.
Mesto bohov (2002)
Smutná skutečnost.
Spalovač mrtvol (1968)
Jeden z nejlepších českých filmu vůbec.
Zelená míľa (1999)
Neznám předlohu. Hodně emotivní film. Jeden z mála tříhodinových filmů, kde mi připadalo všechno vyvážené a ani trochu jsem se nenudil. Hanks výborný, stejně MC Duncan. Skvělá režie
Komando (1985)
Tohle nemá chybu. Teda samozřemě celý film je jedna velká chyba, ale nikdy jsem se u akčního filmu nebavil víc.
Predátor (1987)
Tohle se dá asi považovat za klasiku. Nemám s tím nejmenší problém.
Total Recall (1990)
Já naprosto kašlu na rozdíl mezi povídkou a filmem. Obě za plný počet.