Recenzie (41)
Policajt zo škôlky (1990)
Jako malý kluk jsem to měl strašně rád. Nevýhoda je, když už to vidíte z nostalgických důvodů v dospělosti. Je to ve skutečnosti taková blbost. Ale člověk se může bavit. Tyhle komedie totiž zřejmě budou nejlepší pro ty děti nebo skalní fandy Arnieho.
Posledný akčný hrdina (1993)
Opravdu mi to sedlo výtečně. Nemám s tím nejmenší problém. Bavil jsem se a o to jde především.
Junior (1994)
Přiznávám, že nemám problém s nápadem "těhotného" muže. Ale co sakra mělo znamenat tohle?! Zlatý policajt ze školky. Vsadím se, že Arnie a Slye si předhazují navzájem Juniora a Stůj, nebo maminka vystřelí a vedou u toho řeči: "A co sis myslel...?" atd.
Všade samé zvončeky (1996)
Tohle je opravdu masakr.
Likvidátor (1996)
Nevadilo mi to.
Šiesty deň (2000)
Šestý den je dost podobný poměrně značné části Arnieho filmografie. Ale je vidět, že stárne a role akčních "hrdinů" mu už nesedí.
Vitajte v džungli (2003)
Tohle je standartní blbinka na jedno použití. Jen škoda toho Walkena. Jestli má problémy se zaplacením nájmu, možná by byl lepší risk pujčka, než podobné blbosti
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Skvěle jsem se bavil.
Cesta okolo sveta za 80 dní (2004)
Kokotina
Kung Fu Panda (2008)
První komerční 3d animák srovnatelný s pixarama.