Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
+ dalších 5* nejlepší seriál všech dob
Ženatý so záväzkami (1987)
Bundovi jsou skvělí
Krok za krokom (1991)
Monk (2002)
Dr. House (2004)
ovšem tohohle doktora bych radši v nemocnici potkat nechtěla :-)
Bol raz jeden život (1987)
Xena (1995)
Jeden z mích velice oblíbených seriálů - jako malá jsem u něj proseděla spoustu hodin u televize, navíc konečně někoho napadlo udělat konkurenci profláklému Herkulovi