Posledné recenzie (2 745)
Ricky Stanicky (2024)
Nestává se už moc často, že by člověk dostal fajn komedie, kde spousta vtipů a situací fakt funguje a nejde do kytek. Takže proto 4* - párkrát jsem se dokonce i zasmál (oslava s obřízkou, honičský hudební čísla, air-dickin’ výstupy) a John Cena je prostě herecký talent na srandovní postavy, co mají i dojmout, což už víme ze série Peacemaker. Dalo se to zkrátit třeba o 15 minut a nebylo by na škodu, ale říkám, máme toho jako šafránu... nebo se holt musím přenastavit na nějaký "dnešní" smysl pro humor :D
Hrozba smrti (2024)
Žádná velká věc to není (aby stálo za ten hype), ale těší mě, že se Gyllenhaal v přeci jen už "zasloužilé" fázi kariéry nebál vzít roli v béčkový akční kravině na relax, co vyžadovala vrátit se do top fighterský fyzičky a vypadat v ní přesvědčivý. Jinak Keys jsou srdcovka (věřte mi, Miami je přeceněný, šupky na Key West), evokuje to starý dobrý vhs-kový devadesátky (ale taky trošku Key Largo), ale po stránce stylu funguje jen polovičatě, speciálně nafouklý McGregor působí jak absurdní komixová postavička. Taková půlnoční fajnovka.
Lehkovážný okamžik (1949)
Hned v počátku nabere nečekaný směr, zlotřilý machýrek se (spoiler) místo záporáka stane obětí, nicméně zbytek je pak dějově nevzrušivá věc s vydírací zápletkou, slušná herecky a po stránce temných / slunečných SoCal lokací.
Posledný denníček (10)
2023
Top 6 titulů:
Babylon, Succession S04, The Bear S02, The Covenant, Beef S01, Dream Scenario