Recenzie (164)
Ultraviolet (2006)
Aeon Flux překonáno! Největším sci-fi blábolem poslední doby se stává Ultraviolet.
Okrsok 13 (2004)
100% akce. Nic víc v tomhle filmu není. A je to dobře!
Nabiť a zabiť (2006)
Těžká pohoda. Film si nehraje na víc než je (lehce stupidní gangsterka) a opravdu výtečné herecké obsazení hraje vyloženě s chutí. A to platí i pro Bena "poslední dobou musím vydělávat" Kingsleyho.
Tma (2005)
Poodobá se to Kruhu více, než by bylo zdrávo.
16 blokov (2006)
Donner akci stále umí (i když jí v tomhle filmu neni zas tak moc), ale Willis s knírkem a pupkem? To neeee.
Zbesilý útek (2006)
Hodně drsná zábava. Bezchybné obsazení (nejvíc se povedl Roden a Palminteri), hlášky, vizuální vychytávky a "fuck" v každý druhý větě, dělá z tohodle filmu jeden z nejlepších akčních thrillerů posledních let.
Chaos (2005)
Dvě akční hvězdy (Statham & Snipes) v jednom filmu by se měly využívat lépe. Průměrný thriller.
Pán Rosnička (2005)
Dobří herci, ale příběh mě nezaujal.
Underworld: Boj v podsvetí 2 (2006)
O chlup lepší než jednička, ale pořád je to pěkná ptákovina.
Predvianočná nočná mora (1993)
Tenhle skvělý animák by měli dávat v TV dvakrát do roka, na Halloween a na Vánoce.