Recenzie (1 382)
Whiplash (2014)
Pekné,farebné, učesané. Chazelle je nadaný. Len tak nemuseli tlačiť na pílu. Andrejka tvrdí, že nezaspala. Keďže som ju nekontroloval, tak ma to asi bavilo... A hudba pekná... Takže tu mame manika, čo učí na najlepšej hudobnej škole v krajine a ku študentom muzikantom sa chová ako debil k zobákom vo vojenskom prímači.... Ťažko...
Zbav nás zlého (2014)
Derrickson umí. Tam kde má vyľakať vyľaká. Vata by mohla byť menej vatou. A vymietanie presvedčivejšie. Bana tam len tak postával. Pár krát ma vydesil.
Ztracen ve vesmíru (2011)
Taká hovadina... Že čo vlastne?!?...
Sliedič (2014)
To bol taký nařez. V závere som ani nedýchal. Toto dobre neskončí, som si hovoril. Buď gangstri, alebo fízli. Ale "rozchodil" to hajzlík. HAJZEL!!! Výborne napísané... Ošívam sa...Ošívam sa... Čo sa týka René... Máme s Bloomom ... Ehe ...Rovnaké chute...najlepší film tohto roku
Na vine sú hviezdy (2014)
ani mojej dcére sa to nepáčilo. elgort prehrával... Dernová... to by som ukazoval na filmovej škole: pozritie sa takto to nemá vypadať!
Krížová cesta (2014)
Som za pár dní videl tri filmy "spirituálne"... Ida,Kalvaria,toto. A tento ide najviac pod kožu. Nebyť zaveru v nemocnici... Som na to alergický. Sa mi to zdá nereálne. Ale inak fakt dosť dobré...
Dealer II (2004)
Taký portrét lúzra, skrachovanca. Vynikajúce!
Dobrý, zlý a čudný (2008)
Trochu som sa strácal v držkách ale inak dobrá zábava.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Zase až taký zazrak to nie je...
Vánoční příběh (2008)
Ma to spomínané neduhy, ale mne sa páčilo. Ešte si to pozriem. Je osviežujúce naraziť na neamerický vianočný film.