Recenzie (242)
Jay and Silent Bob Go Down Under (2012)
Záznam jedné z epizod podcastu Jay and Silent Bob Get Old, v tomto případě z tour po Austrálii.
Drawing Flies (1996)
Jsem velkej fanda Smithe a většiny věcí s ním spojovaných, ale co naplat, tenhle film není moc dobrý. Donner se vydá do lesů hledat Bigfoota a pod záminkou campingu s sebou vytáhne i své kámoše... Tvůrce zjevně vedla vidina úspěchu Clerks, jenže ti měli co? ti měli úžasnej scénář, kdežto Drawing Flies je film napsaný komplet mizerně. Alespoň ty tváře potěší.
Zítra se bude tančit všude (1952)
Tu jednu hvězdu bych dal, protože jsem se fakt nasmál, ale říkám si, že ten film získá tím víc pozornosti, čím hlouběji v žebříčku bude...
Vlastní zbraň podmínkou (2012)
Skoro bych dal dvě, představitelka hlavní role mi naprosto nesedla a z celého toho příběhu žádný druhý plán nevykrystalizuje, resp. ne líp než v mnoha jiných filmech...
Clarkson: Powered Up (2011)
You can suck it, Mr. Fox.
Ruby Sparksová (2012)
Pro mě zklamání. Zoe Kazan si pro sebe napsala prima začátek, dobrou scénu vyvrcholení (která se však měla odehrát mnohem dřív) a děsný, předěsný závěr. Děj vprostřed filmu jen demonstroval, že si scenáristka s nápadem nevěděla rady. A jako bonus prapodivný nešvar indie filmů: uprostřed stopáže se sebereme a vyrazíme na návštěvu k příbuzným (proč ?!).
Top Gear: Nejhorší auto všech dob (2012) (TV film)
V porovnání s běžnou epizodou série je tenhle film slabší, možná tak dvě věci by se kvalitou a vtipem vyrovnaly seriálu. Jako pohoda na odpoledne to však stačí a závěr se mi moc líbil :)
Mezi životem a smrtí (1924)
Film, který změnil život Leni Riefenstahlové.
Arthur zachráni Vianoce (2011)
Scenárista Borata a Bruna, cameo pískacího Shauna a jde to i bez záporáků.
Susedská hliadka (2012)
Kdysi jsem se na to tak těšil... scénář je příšerně nevyladěný, špatně dávkuje motivy, a režisér nebyl schopný dát materiálu jakékoliv tempo. Strašná škoda, mezi touhle čtveřicí mohla být skvělá chemie. Co na plat, to je mé dvou tisící hodnocení na csfd...