Recenzie (242)
Sherlock (2010) (seriál)
Cumberbatch s Freemanem jsou dokonalí. Výjimečná chemie.
Skvelí chlapci (2000)
Je radost sledovat tyhle pisálkovské filmy. I ty začínají pustou bílou stranou papíru. A jejich živelnost je pak, řekněme, plastičtější. Představíte si autora románu, scenáristu, režiséra a sebe jako posluchače jejich děl a nemůžete se těch uzlů nabažit.
No Pressure (2010)
Zhlédněte zde: http://richardtherough.tumblr.com/post/4220633415/10-10-no-pressure-director-dougal-wilson --------------- Velmi povedené reklamní skeče. Nic víc, nic míň.
Rubbish (2007)
Film má velmi příjemný spád, krásné herecké výkony, ale příběhem diváka moc neoblaží... A navíc ta doslovná agitka na závěr...
Všemocný (2011)
Limitless je velmi dobrý film. Všechno šlape perfektně. Naprosté spokojenosti však stojí v cestě film Klub rváčů - v kolika aspektech jsou si tyhle dva snímky podobné? A v kolika z těchto aspektů je Limitless lepší? Nepotřebujete NZT, abyste si to spočítali...
Arthur (1981)
Po komedii Arthur (2011) jsem se podíval i na tento původní film a musím říct, že je slabší. V remaku jsou mnohem lěpe rozpracované postavy (především "Hudson") i vztahy mezi nimi.
Highlander (1986)
Nejvíc mě zaujal záporák, jinak to není můj šálek...
Agenti dementi (2003)
Nikdy jsem to neviděl, ale když to bylo u nás v kinech, běžely v nich zároveň Prcičky 3 a tehdy jsme tvrdili rodičům, že jdeme do kina na tuhle blbost... a ne na tu sprosťárnu, na kterou by nás nepustili. A která zas až taková blbost není ;)
Arthur: Ťažký život milionára (2011)
Tak už Brandovi napište lepší komediální materiál, on by nás mohl pobavit mnohem víc.
Wilfred (2011) (seriál)
Po skvělé čtvrté epizodě zvyšuji na čtyři hvězdičky. Výborná úroveň se drží a Jason Gann, představitel Wilfreda, je ve své roli skvělý. Gann totiž hrál Wilfreda i v původní australské verzi... A je lepší i než sám Elijah Wood.