Recenzie (108)
Prebudím sa včera (2012)
docela sem se bavil a zavzpomínal na školní léta
Tri dni k slobode (2010)
příjemný oddych nebo spíš ne?vždycky to poznám na moji přítelkyni jestli je film dobrej,pokud mi v půlce neusne a čumí jak vejr tak je to film ktery má spad,nápad...hodina útěku je dech beroucí
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
vačičáci jedou nemluvě o veverce:-)
13 zabijakov (2010)
wau.moje srdce zaplesalo
...A je to! (1979) (seriál)
toto nemá chybu:-)
Drive (2011)
waau:-)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
nejlepší film roku 2011 TEČKA!!!!
Kráľ Artuš (2004)
dlouho sem tento film obcházel veeelkým obloukem protože v tý době bylo točeno hodně blbých historických filmů,ale ouha legenda na bázi 7 statečných joooooooooooooooooooooo:-)
Predátor (1987)
můj první akční film na ktery mě naši nechali dívat:-)
Kráľova reč (2010)
jelikož sem si tímhle prošel taky,a vím jaké je to nepříjemné pro koktající osobu i pro okolí,sem od tohoto, filmu hodně očekával.A moje očekávání předčilo,mistrně a s citem natočený životopisný film,klobouk dolů Coline:-)