Recenzie (108)
Ratatouille (2007)
mě osobně to až tak nenadchlo,ale animace byla propracovaná do poslední nudličky dopolévky.smekám pánové
2Bobule (2009)
Docela si připadám,jako bych četl recenze v časácích typu Houser apod.Tento film nemá za úkol polemizovat.moralizovat či něco jiného.Má za úkol bavit,a to podle mne splnuje stoprocentně.Já osobně sem se bavil,že sem se málem utopil pepsinou:-)Jo není něco extra,ale co se natočilo poslední dobou v českých zemích,tohle, v mých očích,vyčnívá v top
Predátor 2 (1990)
Danny Glover sice není Arnie,ale na filmech tohoto žánru sem vyrostl,takže nemůžu jinak.začátek Fámozní a konečná honička městem úchvatná
Vreskot (1996)
jeden z nejlepších hororů své doby,aspon podle mě,a i dneska když se nudím rád po tomto filmu sáhnu
Barbar Conan (1982)
Arnie je Barbar,Barbar je Arnie.I s dvěma vyrazy v obličeji se dá hrat
Demolátor (1993)
Sly ve své nelepší formě
Temný rytier (2008)
Nikdy sem prakicky nevěděl,jak dlouho dokažu zadržet dech.Když sem skoukl tento mega super film,tak sem to konečně zjistil.Od první sekundy do poslední sem ani nedutal,nešel ani na záchod,a to že to je dlouhý film,nepil,nejed...........Jen tak dál už ted se těším na další kousek
Obecná škola (1991)
nesmrtelný film