Recenzie (166)
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
CSI po česku :D ne opravdu to nefunguje. Možná za to může výběr "tradičních nováckých" herců, ale celé to působí strašně uměle.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Nebýt Carusa, tak to mohla být i kvalitní kriminálka, ale jeho pseudotvrďácký charakter je jen k smíchu a celý seriál stahuje do podprůměru.
La Parta (2015) (relácia)
Stará dobrá Partička. Po jednom díle lze říct, že to bude stejné jako předtím. Takže komu se to líbilo bude spokojen. Nelze od toho očekávat nějaký povznesený inteligentní humor, ale relativně vtipnou odpočinkovou zábavu.
Vo štvorici po opici (2009)
Má to být komedie, ale ten film není vůbec vtipný! Co se komu na tom líbí, je to jen obyčejná blbina.
Izba 1408 (2007)
Wau to byla jízda, málo kdy se mi stane, že by mi tolik běhal mráz po zádech jako při tomto filmu. Hehe Stephen a vlastně i Håfström umí!
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Ideově největší prasečina co se zde za komančů natočila. Zvedá se mi u toho permanentně žaludek, nemohu jinak protože tento seriál (i přes jistou filmařskou kvalitu) zkresluje fakta a slouží čistě jen jako komančská propaganda. Odpad!!!!!
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Úžasný seriál který mi ukázal, že i v naší zemi lze natočit kvalitní detektivky. Svobodova hudba už jen tento skvělý počin podtrhuje.
Kód Navajo (2002)
Zbytečně přeplácaně akční, pak ty dojemné pasáže vyznívají celkem ironicky. Nejvíc mě dostal výbuch střely z bazuky, kdy to vypadalo že na pozici japonců dopadl otrochu dřív Fat Man. Hrozná škoda, ten film měl potenciál.
Múmia: Hrob dračieho cisára (2008)
Je to škoda, tato série jako většina má sestupnou tendenci. Druhá polovina filmu už nestojí za nic, bude lepší když se další díl už nenatočí. :(
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
Co to je za *icovinu? Prijde mi to jako Silvestrovska party s nasim bratrankem, kdyz nam bylo 13 let. Proc nekdo tento crap cpe do televize? To fuckt nechapu!