Recenzie (97)
Spiklenci slasti (1996)
Úchylky hlavních hrdinů této komedie jsou fakt "ujeté". Doporučuji ke zkouknutí, stojí to za to. Švankmajer zde ukazuje skryté touhy lidí bez obalu. Sice by mě zajímalo kde našel inspiraci zrovna k takovýmto úchylkám, ale kdo ví ......
Prípad pre zvláštnu skupinu (1989) (seriál)
Sem tam tento seriál chytí dech a tváří se jako kriminálka, ale je to vždy tak maximálně na pět minut.
Perníková věž (2002)
Docela to ujde, zkouknout se tenhle film dá. Hlášky typu klucíííí .... jsou výborné .-) Starší generace herců není tolik ve filmu vidět (Dočolomanský, pan ministr Jandák, ...), ale kdyby tam nebyly tak by film stál za nic.
Skřítek (2005)
Při prvních snímcích jsem chvilku tápal čeho se chytil, ale poté už jsem se začal smát. Film je groteskní a ukazuje "realitu dnešního života" s čím se dnes a denně potkáváme. Vorel u mě opět zabodoval, ale Kamenný most mám stále za nejlepší režisérům počin.
Kamenný most (1996)
Kodemie specifického humoru .-) Tato kombinace Vorel-Hanák mě zaujala. Film ukazuje temné kouty lidskosti společně s temnou noční Prahou.
Slepačí úlet (2000)
Výborná komedie pro veškeré věkové kategorie. Slepice nespokojené se svým životním údělem jdou do boje proti svým majitelům. Pouhé snášení vajec jako na běžícím pásu vyprovokuje touhu po vlastním životě, které stojí v cestě plot. A začíná trénink létání :-)
Fanfán Tulipán (2003)
Opět jsem tento film po delší době viděl a utvrdilo mě to v tom, že je to dost špatně napodebenina "starého" Fanfána ...