Obľúbení režiséri (10)
Večné dieťa filmu, ktorý si ma získal snímkami - Close Encounters of the Third Kind (1977), E.T.: The Extra-Terrestrial (1982), Schindler's List (1993), Saving Private Ryan (1998), Catch Me If You Can (2002). Rozprávač, ktorý nikdy nenudí.
Získal si ma vizuálnou stránkou a do dokonalosti prepracovanými trikmi vo svojich snímkach - Terminator (1984), Aliens (1986), Terminator 2: Judgment Day (1991), True Lies (1994) a Avatar (2009).
Režisér s obrovskou predstavivosťou a fantáziou, buldočou silou a odhodlaním. Inak by určite nenakrútil takú fantastickú vec akou je trilógia Lord of the Rings (2001, 2002, 2003).
Príliš málo slov, ktoré viem, aby som vedel opísať čo mi jeho filmy dali. Je zbytočné písať, ktoré sú naj, lebo v každom je niečo čo zaujme. Ak predsa tak potom aspoň - Chaplin strážcom verejného poriadku (1917), Kid (1921), Zlaté opojenie (1925), Diktátor (1940), Svetlá rámp (1952).
Získal si ma tymíto snímkami - Goodfellas (1990), Casino (1995), Gangs of New York (2002), The Aviator (2004).
Získal si ma snímkami trilógie Godfather (1972, 1977, 1990).
Je to snímkami The Last Samurai (2003) a Blood Diamont (2004).
Získal si ma človečinou a tak krásnym humorom v Obecnej škole(1991), vo filme Kolya(1996) a Vratné lahve (2006).
Niet čo riešiť Star Wars a tak vizuálne "vymakanými" trikmi.
Získal si ma hneď svojím prvým film čo som videl a odvtedy som jeho stály fanúšik. Bol to "Alien". Odvtedy pretieklo veľa vody a svoj názor som nezmenil. Je to PÁN REŽISÉR.