Recenzie (77)
The Victim (1980)
Výborný kung-fu film , bohužel České distribuci se stále vyhýbá . Bojová scéna na konci filnu mezi Kar Yan Leungem a Wilsonem Tongem je téměř ve všech scénách dublovana Biao Yuenem pád přes stolek kde si záměrně kryje tvář rukou , pohyby nohou , kamera shora při souboji . Pro fanoušky kung-fu filmů povinnost .
Zkurvenej pátek (2000)
Tak tato serie hlavne 2 a 3 dil musim dat 5 hvezdicek a filmy jsou v me top 10 filmu . Film si poustim 2 do roku.
Black Widow (2021)
Bože kdy skončí ta Marvel mánie ? Film jsem samozřejmě neviděl dávám Marvelu odpad automaticky . Nechápu jak za tyhle sračky ještě platit v kině?
Duna (2021)
Film jsem zatím neviděl bojím se stopáže a rovněž se bojím že to bude stejný jako Marvel filmy kterým se absolutně vyhýbám . Poradí mi zde někdo ? samozřejmě nechci rady od 15 letých který chodí na Marvel a hodnotí zde všechny filmy 5 hvězdami .
Basketbalistov denník (1995)
Odpad.
Přebíhání (2021)
Na ČSFD jde krásně vidět jak jsou Češi rasisté. Filmy kde hrají černoši mají velmi nízké hodnocení . Češi národ rasistů a klaunů. Super film BLM.
Vražda dvou milenců (2020)
Tvl absolutně ztráta času čumím na to jak puk a nic se tam nedělo ,zlatá Československá tv inscenace .
Yaro, kde jsi? (2021)
58% hodnocení na ČSFD ? ČSFD zde snad hodnotí filmy jen mládež a fanoušci Marvel studia. Za mně film 90% dojemný film podle skutečně události .
Eternals (2021)
Zde na ČSFD je krásně vidět kdo píše recenze a dává hodnocení Marvel filmů . Všichni máte 15 let? copak se nenatáčí firmy pro starší ? ODPAD samozřejmě . Neviděl jsem jediný film od Marvelua jsem na to hrdý .
Nehanební bastardi (2009)
Honiči v téměř každém komentáři zmíní režiséra Quentina Tarantina , chceš se podívat na recenzi filmu ale je zde oslavován režisér . Filmy od tohohle režiséra přímo nesnáším a nerozumím jim , zlatá Československá tv inscenace .