Recenzie (15)
Machete (2010)
Boeing 747 v ohrožení a Macheta. Nejlepší dva filmy se Segalem, protože v obou umře.
Karate Kid (2010)
Zvedni bundu. Zahot bundu. Pověs Bundu. Obleč si Bundu.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
I HATE!!!!.............. Ale to je osobní.
Rabbits (2002)
Divný. To bylo tak divný. Nikde uvnitř je to typickej americkej sitcom. Někdo řekl něco a lidé se smáli a mi se museli taky smát prorotože se oni smáli. Nemám ponětí jak hodnotit. Sakra ty králící sou ale divný. Divný.
Duna (1984)
První setkání s příběhem o Duně. Pro mě těžko pochopitelné a trošku zívačka. Ale! Oproti ostatním scifi jako Spielberg a Lucas příjemná změna. Bizardní dojem z Duny mě baví. Třeba si to jednou přečtu.
Mazacia hlava (1977)
Musím dát pět. Něco zvráceného mě na tomhle filmu zaujalo ... Mám v hlavě z matek z Mazací hlavy.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Čtyři a jednu na vrch za hudebně založený emzáky.
Kainova výchova (1992)
Četl jsem v komentářích o znásilnění Hitchcocka a apslutně souhlasím. Je to tak zřejmé už po několika vteřinách. Několikrát jako kdyby si z Hitchcocka film i jakoby vystřelil. Dokonce i hudba je Hitchock. Sledoval jsem jenom jedním okem a ne dost pozrně ale hned jak budu mít příležitost sjedu to znova a rád.
Temný obraz (2006)
Animace ... apsolutní nuda. Jenom "překreslit" film nestačí.
The Tune (1992)
Plymptona už jsem si dávno oblíbil a jeho první dlouhý film mě nijak nezklama. Přechod od reklamy a clipů k filmů se mu celkem povedl. Animace je užásně osobitá a plně využívá všech možností které nabízí. Je bizardní a šílená a ulítlá a zábavná. Bohužel nedávám pět kvůli příběhu který zase tak dobrý není. Písničky jsou fajn.