Posledné recenzie (114)
Iron Man 2 (2010)
Viac ako akcne sceny, ma zaujali vypocty a priprava Roberta Downeyho na fyzikalnu olympiadu. Ako to vecsinou byva druhe pokracovania su velmi podobne , napr. v jednotke votrelcovi bol len jeden votrelec a v dvojke uz ich boli desiatky podobne tak predator alebo terminator. Tento imidz sa mi nepozdava, pretoze odvadza pozornost od hlavneho a jedineho hrdinu Ironmana. Na druhu stranu sa mi pacilo ,ze reziser netlacil na pilu z akcnymi scenami a vytvoril tak zaujimavu rozpravu o zachrancovi ludstva ...
Wonder Woman (2009)
Rozpravka pre dospelych, alebo animacia pre deti a dialogy zo serialu Ally Mcbealova pre starsich. Prijemne prekvapenie z oblasti animovanych filmov , superhrdinov. Ostrov plny krasnych zien , ktore maju vycvik vo westpointe a v hlavach sa im viria feministicke myslienky. Ostrov amazoniek. Esteze dnesne zeny nemaju laso pravdy. Lets get ready to rumble
Súboj Titanov (2010)
Keby v 81 roku minuleho storocia mal Haryhausen take technicke vymozenosti ako tvorcovia tejto bohuzial nevydarenej parody ,bol by clash urcite v prvej stovke top na csfd a naopak , keby mala tato parody aspon typovo