Recenzie (965)
Čas vlkov (2003)
Překvapivě atmosférické postapokalyptické dostaveníčko,které není vůbec pěkné na pohled,ale ukrývá v sobě silné jádro.Haneke ukázal,že mu není cizí žádný žánr.
Darkman (1990)
Má to atmosféru,má to styl a Raimiho nezaměnitelný rukopis.Já jsem byl navýsost spokojený,i když logika občas zahaprovala.Ale ruku na srdce,u čeho ne?
Smrteľné zlo 2 (1987)
Božská a nesmrtelná zábava!
Lesný duch (1981)
Kdysi jsem první Evil Dead miloval,ale dneska jej beru jen jako solidní amatérštinu,kterou dvojka přeskočí o několik tříd.Už tady ale Raimi dokázal svůj cit pro navození atmosféry a nepopiratelný režijní talent.A Bruce Campbell je řezník největší!
Stávka na smrť (1988)
Harry Callahan nikdy neměl opouštět 70. léta.Protože jeho dvoufilmový výlet do dalšího desetiletí nijak zvlášť úspěšný nebyl.Především Sázka na smrt je film zbytečný,předvídatelný a silně iritující.Škoda,Harry si zasloužil důstojnější odchod.
Drsný Harry (1971)
Kriminálka,která definovala značnou část sedmdesátých let i Clintovy kariéry.Výborně navozená atmosféra,skvělý záporák a hlavně postava Harryho Callahana,to vše dělá z filmu nezapomenutelný kult.
Psanec Josey Wales (1976)
Archetypální western,který mi šel silně na nervy.
Madisonské mosty (1995)
Jedna z mých TOP romancí.Kýčeprostá,dokonale zahraná,tak akorát dlouhá.Jeden z Clintových vrcholů.
Mzda strachu (1953)
Možná můj nejoblíbenější francouzský film.Geniální thriller,dokonalá adaptace,brilantní film.
Osedlat vítr (1958)
Prakticky neznámý westernový kousek Johna Sturgese,který v mých očích překonává naivní klasiku Sedm statečných o několik délek.Nepředvídatelný,dobře natočený a stylový kousek,který by si zasloužil větší pozornost.