Posledné recenzie (149)
Kruh (2002)
Ďík, milá databáze. Další z mých hodnocení (komentářů), které záhadně zmizely. No, principelně v krátkosti můžu říct jednoduchou věc. Kruh je film, u kterého jsem zatím zažil neintenzivnějí (skutečný) starch a možná vůbec největší v životě...
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
O chlup lepší než premiérové pohádky z minulého roku. Pořád ale platí, že klasika, která by se vysílala každý rok (jako naše staré, tradiční) to jistě není. Vojtek celkem sympaťák, Majkusová má imho třeba do takové Voříškové hodně daleko, ale v rámci scénáře a možností si svoje odehráli.
Arrow (2012) (seriál)
Snad jsem homosexuál, když prohlásím, že hlavního hrdinu/hrdinku jsem si nikdy tak neoblíbil jako tady. No zkrátka neuvěřitelný sympaťák, který absolutně táhne celý seriál. Viděl jsem pěkných pár seriálů a filmů, u kterých jsem měl nutkání prohálsit, že se jedná o wannabe, ale nikdy a nikde nebylo wannabe tak silné jako tady. Toleranci k volovinám mám tak vysokou, že opravdu nevím, co by se muselo stát, abych Arrow viděl jinak.
Posledný denníček (1)
Krásky v hledáčku
Blake Lively -> hmmm .... http://www.youtube.com/watch?v=kdRTdHYx_2o
Ženy, které se mi oškliví, protiví