Recenzie (38)
Temný prípad (2014) (seriál)
Pilot zaujal rozhodne sa teším na ďalší diel,má to atmosféru, retrospektívny štýl rozprávania je veľmi dobrý nápad, herecké duo veľmi dobre funguje Harrelson a McConaughey dokonale sedia do rolí... Čo viac chcieť ? Som zvedavý ako sa príbeh ďalej rozvinie a či autori dokážu udržať kvalitu.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Úžasne strhujúce sedel som v sedadle ako prikovaný , perfektný Tom Hanks ktorý možno si vyslúži aj tú zlatú sošku ...
Čarovný meč (1998)
Rozprávka môjho detstva... Videl som ju asi 1000x ale stále si ju kedykoľvek môžem pozrieť znovu a bavím sa ako by to bolo len včera čo som ju videl prvý-krát a bol som z nej unesený
Život Adéle (2013)
Výborný film, obidve herečky dali do filmu všetko neviem aká bude zostrihaná verzia ale musím povedať že vôbec mi to neprišlo ako 3 hodiny film odsýpal vcelku rýchlo a koniec koncov som len chlap ... (Artfilm 2013)
Láska (2012)
Pekná romantická komédia ... čerpanie z Lásky nebeskej je zjavné ale to nič nemení na tom že je to výborný film. Chyby ľahko odpustím. Len tak ďalej Taiwan :)
Call Girl (2012)
Film s tiaživou atmosférou ktorý sa rozbieha vcelku dlho a zo začiatku možno príde nudný ale pokiaľ to dokážete prekusnúť tak sa to vyplatí. Funguje aj ako odraz dnešnej spoločnosti a ukazuje čo dokáže moc. Herecky zvládnuté tiež veľmi dobre a ku koncu už poriadne naberá na obrátkach. PS: Ja osobne by som vystrihol pár scén s obnaženými už ,,postaršími'' ženami.
Stokerovci (2013)
Film na ktorom je vidieť nezameniteľná Parkova réžia no zráža jej kolená scenár, herecky tiež výborne obsadené + Mia Wasikowská by mohla byť v kľude Dexterova žena ...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jeden z najlepších seriálov aký som kedy videl, výborne vykreslené postavy, úžasné prostredie a dialógy, len už by mohli prestať zabíjať moje obľúbené postavy ( naštastie moj najobľúbenejší Tyrion je stále v hre ) 100 %
Hon (2012)
Neuveriteľný film, pri ktorom sa divíte aký my ľudia dokážeme na seba byť a čo dokáže jedna lož . Film ktorý predčil všetky moje očakávania. Mads Mikkelsen bol výborný.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Vtipný a brutálny vymeták ktorý si určite chcem pozrieť znovu. Tam kde ma Gilliam nezaujal Wirkola boduje ... PS: Gemma Artenton je neskutočne sexi