Recenzie (325)
Animatrix: Světový rekord (2003)
Podle mého názoru nejsilnější z animetrixů, naprosto mě odrovnal.
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
viz komentář k 2. části
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
Střihově parádní historické shrnutí apokalypsy.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Fascinující, velmi příjemně naanimované, vzrušující a celkově tek nějak lepší, než filmové zpracování s Keanu.
Rocky Balboa (2006)
Konverzačka, která mě ale i tak zaujala. Když už mám dnes zkušenost s Wrestlerem, tak samozřejmě Balboa trošku bledne, ale i tak myslím, že je to mnohem důstojnější pokračování, než předchozí díly 3 - 5.
21: Oko berie (2008)
Zlatý Denny a jeho parťáci. Nemůžu si pomoct, ale působilo to na mě spíše jako výprodej už dříve použitých nápadů.
Trainspotting (1996)
Fuj drogám, dobře že je někdo ukáže ve svojí sporoté podstatě.
Iluzionista (2006)
Tak nějak o prdu film. Jestli mi někdo dokáže vysvětlit jeho výjimečnost, rád se nechám poučit.
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Jedna hvězda, aby na mě Chuck nepřišel.....učitelka jednou řekla Chuckovi, že neumí ... Chuck ji naučil.
Maska (1994)
Ve své době na základní škole člověk ve třídě zanmenal úplné nic, pokud nedokázal z paměti citovat "masčí hlášky" A ono to vlastně je pořád vtipné.