Recenzie (3 507)
Be Here Now (2015)
Krásny, silný a odvážny Spartakus. Ale aj pokorný, nežný a milujúci Andy. A veľký bojovník. Spolu s ním jeho rodina, a predovšetkým jeho statočná žena. No a my ... pretože nám dovolil nahliadnuť do jeho života v tej najťažšej chvíli.
Siworae (2000)
Pekný film, ale moje srdce už niekoľko rokov patrí americkej verzii ... Keanu je skrátka Keanu.
Geunyeoreul midji maseyo (2004)
Ten koniec za to fakt stál.
Idioti (1998)
No dobre .. idioti to teda neboli, ale v poriadku tiež neboli. A nebola to vôbec sranda .. presne ako povedala Karen .. ale partička ma bavila.
Láska medzi regálmi (2018)
O obyčajných životoch obyčajných ľudí medzi regálmi jedného supermarketu. Pomaly, citlivo, po európsky.
Donggabnaegi kwaoihagi (2003)
Príjemná vec, taká typická kórejčina. Prvá polovica trošku pošibaná, druhá brnkne už viac na romantickú strunu. Schému - rebel, slušné dievča, neznášajú sa, musia tráviť spolu čas, zaľúbia sa do seba - mám rada. Obaja hrdinovia veľkí sympaťáci ... a áno, aj klavír zahrá niečo pekné.
Zlodeji (2018)
Niekedy sa vám viac lásky dostane od cudzích, ako od tých vlastných. Myslím, že som práve zhliadla doteraz najlepší Kore'edov film. Pre mňa určite. Skoro skutočný, veľmi prirodzený .. výborný.
Utøya, 22. júla (2018)
Pocitovo príšerné .. uf. Neviem si predstaviť ten strach, zúfalstvo ... ťažobu na hrudi. Mne osobne toto spracovanie sadlo, som zvedavá s čím príde Greengrass.
Truman Show (1998)
To by jeden nepovedal, prvých 15 minút, že to bude taký fajn film. Páčil sa mi originálny námet, aj hudba nebola zlá a ani Jim ma až tak neiritoval.
The Post: Aféra v Pentagone (2017)
Zručne natočené, výborný vizuál, slušná hudba, štandardné herecké výkony ... ale že by ma príbeh a atmosféra snímku posadili na zadok .. to veru nie.