Recenzie (3 498)
Priestupný rok (2010)
Fajn oddychovka to bola, a to je tak asi všetko .. no a krásna príroda tam bola.
Posledná pieseň (2010)
Ále ... mne sa páčilo, hlavne ten volejbalplejer.
Nezastaviteľný vlak (2010)
Téda, však som skoro nedýchala, mne sa to páčilo. Vôbec som sa nezamýšľala nad tým, či sa to presne takto mohlo, či nemohlo stať. Jednoducho sa inšpirovali skutočnou udalosťou a samozrejme to museli dať do pekného obalu, aby to bolo pozerateľné. Jedna hviezdička za modré oči Chrisa P.
Valentín (2010)
Všetci čakáme na Lásku nebeskú a stále nič ...
Detičky (2010)
krásne obrázky :-) Mongolsko a Namíbia - perfektné ...
Městečko Peacock (2010)
sklamanie ... a pritom také skvelé mená
(K)Lamač sŕdc (2010)
Uff, .. čakala som ďaleko lepší film. Vanessa pre mňa bez sexepílu. 2,5*
Decká sú v pohode (2010)
Annettka zase raz parádna a zase raz parádna muzika ... naozaj vydarený kúsok
Bláznivo zamilovaní (2010)
4 hviezdy za scénu na stole ....
Ztracený Valentýn (2011) (TV film)
Ťažká, preťažká romantika, ako stvorená na chladný večer ... plná pátosu a totálne presladená, ale čo už ... v slabej chvíľke tomu dávam plné 4*.