Recenzie (378)
Planéta 51 (2009)
Slabší čtyři hvězdičky. Je to 'pohodovka' na kterou se dá podívat.
Honba za slobodou (2004)
Jedno velké klišé se špatným zeměpisem.
Nechápem, ako to dokáže (2011)
Já mám Sarah moc rád. To k hodnocení filmu stačí ne?
Ako sa stavia sen (2007) (relácia)
Poslední dobou sleduji, že vybírají lidi, kteří by si to mohli dovolit sami.
Pomsta (2011) (seriál)
Divák se u seriálu rozhodně nenudí. Každý díl je živí a je v něm co sledovat. Nápad s pomstou je u seriálu originální a o to lepší, že se jedná o pomstu v takovémto prostředí. Plus za Emily VanCamp, ta je ve své roli skvělá a velmi sympatická.
Prezidentské volby (2012) (TV film)
Nemám rád politiku, nemám rád Sarah Palin ale mám rád Julianne Moore. Zajímaví snímek, u kterého jsem víc myslel na Tinu Fey a její slavné napodobování Sarah Palin v pořadu Saturday Night Live. Ovšem snímek je zajímavým pohledem do zákulisí voleb v Americe.
Hľadá sa Nemo (2003)
Jeden z nejkrásnějších animáků vůbec. Krásné podmořské prostředí a všechny "postavy" jsou velmi sympatické. Skvělé hlášky, skvělá akce - tento animák je naprosto nabitý. Postava Dory naprosto skvělá. Velmi mě pobavili žraloci vegetariáni "Ryba je tvůj přítel a ne žrádlo", a také konec filmu, kdy se všechny akvarijní rybičky dostanou ven z ordinace a zůstanou v pytlíčcích plout na hladině.
Ochranca (2012)
Koukatelný akční snímek.
Glee (2009) (seriál)
Čím víc to sleduji, tím víc mě začínají všichni rozčilovat. Edit: Už nesleduji.
Nehanební penzisti (2012) (relácia)
Vtipné a geniální!