Posledné recenzie (5)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Tak jsem na tento popularizovaný film"konečně" podíval. Ani jsem se nevydržel dívat v kuse . Když budu upřímný, asi největší blbost, kterou jsem za poslední rok viděl. Těším se, až ten film během pár hodin úplně vytěsním z hlavy. Jediné pozitivní z toho filmu je, že jsem na něj nešel do kina a chytlavá hudba. Jedna kamarádka mi řekla, že jsem jako mr. Grey. Vůbec netuším v čem, helikoptéru nevlastním. Půjdu ji za to potrestat. Jelikož jsem od toho filmu neočekával nic zajímavého, mé očekávání vyplnil na výbornou. Proto mu dám zaslouženou jednu hvězdičku.
Dovolenka za trest (2014)
Můj šálek čaje . Sandlerovi tahle role pasovala. Relativně rozumný chlapík s vtipnýma poznámkama. Drew super. Děj byl čitelný od začátku, ale i přesto jsem se upřímně zasmál.
Chuck (2007) (seriál)
Hodnotím po shlédnutí všech sérií (2x). Vtiný a pro mě poutavý seriál s krásnou Yvonn. Mám rád tyto divácky nenáročné seriály, člověk u nich nemusí přemýšlet, dobře se pobaví a těší se na další díl. Jediné, co můžu vytknout je délka jednoho dílu - velký žrout času :). Seriál, díky často opakující se struktuře děje, 4+, s Yvonne za 5.