Recenzie (259)
Prichádza Satan! (1976)
Jako jo, hodně dobrý, hudba si Oskara zaručeně zasloužila, nicméně mně tam něco do těch pěti chybí. Třeba až se na to podívám znovu, změním názor.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Alien birth mě položilo, dlouho jsem se takhle nezasmála. A miluju Lauren Socha.
Čeľuste (1975)
Film, díky kterému se bojím plavat i v bazénu. Zvláště prázdném.
Polnočný vlak (2008)
Už nikdy nepojedu nočním metrem. Ještě shlédnout nějaký horor o taxikářích a asi nevytáhnu paty z baráku. Masa se ale nevzdám. Přítelkyně fotografa neskutečně annoying a jak to skončí jsem tušila už poslední půlhodinu... i tak dobrý.
Výtah (1983)
Nemohu se rozhodnout mezi 2 a 3*. Padající hlava velice nabádá k vyššímu hodnocení, avšak celkově... inu... nechám to na druhém shlédnutí, nejlépe někde ve vysokopodlažním hotelu s vícero výtahy. Alespoň si zacvičím, až budu chodit pěšmo.
La cara oculta (2011)
jojo, žárlivost ničí vztahy. Pohled do říše divů za zrcadlem, silný příběh, skvělá hudba.
Ľadová smrť (2006)
Hvězda navíc za titulkový song.
[REC] 3: Genesis (2012)
Chybí mi tam zařazení do komedie, protože chlapci v brnění byli geniální. Jinak atmosféra žádná, nevěsta nesympatická, ženich taky furt jenom vyvaleně kouká, stupidní dialogy... slabé 2*
Ďábel v Amityville (1989) (TV film)
To opravdu musel vymyslet nějaký blbeček.
Amityville 2: Posedlost (1982)
Tentokrát se s tim od začátku nikdo nesere, a tak se mi to líbí. Žádné okecávačky, skvěle vystavěná atmosféra, kamera, hudba, prostě super.