Obľúbené filmy (6)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Votrelec (1979)
Jako malá jsem se schovávala pod polštáře na gauči, a dlouho se mi zdávalo o prvním mláděti.
Amadeus (1984)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Když pominu celkový nesmysl té časové smyčky, tak je to jedno z nejlepších scifi mého dětství, na který se vždycky s chutí podívám a žeru to od začátku do konce. Akorát mi pořád vrtá hlavou, kde měl T-1000 nahraný software, když byl celý z "mimetic polyalloy". Každopádně mnohem lepší než jednička i trojka dohromady.