Recenzie (135)
Niet čo stratiť (1997)
Patří k mým nejoblíbenějším komediím. Nevím čím to je, ale vzbuzuje ve mě pocity, že je to tak neskutečny, až by to mohlo byt i ze života.
Od súmraku do úsvitu (1996)
Rozhodně stojí za podívání, ale asi ne vícekrát. Pozor, spoiler: 2 filmy v jednom aneb "Jak se zničehožnic ocitnout v úplně jiné sféře". ten zvrat byl neočekávané a zajímavé, ale zpracování pokulhávalo.
Nemilosrdný strelec (2007)
Japonské western s Quentinem Tarantinem sem si opravdu nemohl nechat ujít. Je sice na co koukat, ale nic převratnyho nepřináší. Ovšem pokud ho berete od začátku s velkou nadsázkou, ani neurazí.
Prebudenie (2007)
Film, které bych ke shlídnutí doporučil uplně každymu. Psychomasakr s nečekanyma momentama... zkrátka boží.
MasterChef (2012) (relácia)
chovají se jak hovada!
Spin (2005)
výborná úchylárna
Pre vtáčikov (2000)
:)
Návrat Temného rytiera (2012)
BB - chytry, jiny, chytlavy; TDK - temny, akční, charismaticky; TDKR - mocny, chaoticky, epicky!! Celá triologie skóruje. Podle mě se s klidem předchozím dílům vyrovná. První dvě třetiny výborná podívaná, se vzestupem Batmana se mohlo sice ještě trošku pohrát a poslední třetina slabší, ale závěr to vybalancoval, protože byl naprosto EPES RÁDES :)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Cesta spravedlivého... KULT ! ! ! !
Vlkolak (1941)
Stojí za podívání, ale ne víc než jedno. Dalo se aji líp. Přesto zajímavy a každopádně klasika hororu.