Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Dexter (2006)
Griffinovci (1999)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
V odborné péči (2008)
Black Lagoon (2006)
Gantz (2004)
První animované dílo, kde jsem se setkal s lidskostí (někdy mylné označení pro souhrn jen našich kladných vlastností), přirozeností, realitou. V klidu člověk třeba i mudrcem, laskavým tvorem, který fandí svým hrdinům, lká na příkoří jim činěné, sní o lepším životě pro sebe a jiné, za pochodu však sám i marným hovadem.