Recenzie (278)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
skvělý film, dobrý děj, super efekty, vadila mi dlouhá scéna s Glumem, největší mínus je že další díly budou až v roce 2013 a 2014. Jinak ve 3D je to super zážitek.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Nejlepší Americký sitcom, který jsem viděl. V každém díle je spousta humoru, který je vždy excelentní. Kouďák je super. 5/5
Skús ma rozosmiať (2011)
Jennifer Aniston zahrála nádhernou kočku. Po tom jak Adam Sandler uviděl že je sexy jsem doufal že se dají dohromady, a taky že jo. Skvělé herecké obsazení. 5/5
Mesto bohov (2002)
Tento film se mi hodně líbil, ale trochu mi vadilo tolik zabíjení a násilí. Líbil se mi trochu zamotaný příběh. Jestli je to podle skutečné události a to si myslím že je, tak ten kdo přežil tady toto tak je teda borec.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Je to úplná blbost, ale kvůli tomu se mi to tak líbí.
Utopenec na úteku (1998)
výborná parodie od L.N. na super film Uprchlík. Škoda jen, že LN nestihl natočit i parodii na film Šerifové.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Je to asi nejlepší díl z celé série.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
"Adios, blbečku."
Winnetou (1963)
Vinnetou je koprodukční film z roku 1963 režiséra Haralda Reinla pojednávající o přátelství dvou fiktivních postav Old Shatterhanda a jeho pokrevního bratra Vinnetoua, vrchního náčelníka Apačů z kmene Mescalero, který byl natočen podle stejnojmenné literární předlohy Karla Maye. Tento film se mi velice líbil. 5/5
RocknRolla (2008)
tento film je dobrý ale Podfu(c)ku se to nemůže rovnat.