Recenzie (8 460)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Zajímavé dívat se na tenhle divný film.
Dobrodružstvá baróna Prášila (1988)
Ne bohužel tenhle nezajímavý prášil mě nikdy neudělá radost.
Dobrodružství barona Prášila (1943)
Někdy se prostě podívám a nečekám nic je to zajímavost ale tohle fakt ne.
Baron Prášil (1961)
A na konci filmu se rozprášil nic pro mě tohle fakt ne.
Tak troška sexi (2008)
Nehrozí že by se dala čekat super komedie, bohužel už několikátá stá nudná záležitost.
Návrat do Modrej lagúny (1991)
Příště se fakt radši nevracejte, i když se snaží vybrat solidní herce tak je tenhle žánr v příběhu totálně nepoužity a doopravdy je utrpení koukat jak to serou.
Modrá lagúna (1980)
Bože dvě figurky se sešli a snažily se udělat dojem v televizi hrozné koukat na tuhle sračku.
Stroskotanec (2000)
No ono mě to i bavilo a tohle ztroskotání bylo super, příběh zajímavý a herec Tom se hodně snažil ale přišla chvíle mrdáni v hlavě a mě to fakt přestalo bavit, přesto se mi pár věci či scén zalíbilo škoda ale nakonec.
Šikana (2001)
Další nevydařený film na celkem slušné téma, které dokáže něco nabídnout tady se na herce nedá pomalu ani dívat. Zkaženost je prostě všude.
Božie deti (1997)
Děti v pohodě ale celkově když koukám postrádám tady hodně věci pro moje potěšení, podle mě se příběh málo využil opět. Mohlo to na dojemnosti více přitlačit.