Recenzie (271)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
4* protoze mne vazne vytocilo jak to skončilo jinak to bylo skvele
Ohnivý kruh (2013)
nemastne, neslane, lehce predvidatelne...nijak extremne zabavne...spise pro tee publikum...
Pár nenormálnych aktivít (2013)
nechapu tak nizke hodnoceni tak dobrou parodii jsem uz leta navydel
Star Trek: Do temnoty (2013)
well done Mr Abrams
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Dost jsem se pobavil, prvni pohadka se syrovym a brutalnim nasilim. scena kdy nekdy ve stredoveku porcovala carodejnice rotacakem me fakt dost rozesmala.
Ralph Rozbi-to (2012)
Pobavilo, urcite se jedna o jeden s tech lepsich animaku poslednich let
Pí a jeho život (2012)
Je to originalní, velice hezky natoceno a ma to i hlubsí myslenku, jista je další projekce v blu-ray
Hotel Transylvánia (2012)
pohodovka ktera neurazi, nejen pro mlade publikum
Divoký Django (2012)
Vpodstate proti tomu vubec nic nemam, je to dobre zahrano kvalitne zrezirovano, spravne drze, vybornej soundtrack (jak uz je u Tarantina zvykem) i jsem se docela slusne zasmal, ale bohuzel (jak uz je u Tarantina zvykem) je to zbytecne dlouhe a misty trochu nuda, dalsi projekce by pripadala v uvahu pouze kdybych ztroskotal na opustenem ostrove a nebolo by tam nic jinyho nez dvd prehravac a Django Unchained.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Hobbit splnil me ocekavani, a ty jsem mnel vazne velke. Tesi mne ze Peter vyuzil nadupany rozpocet, a je to fakt znat, efektove orgie od zacatku do konce k tomu pridejme skvelou hudbu a poutavy pribeh a ja to proste ono, miluju lotr a hobbit je kvalitnim nastupcem, tedy prednastupcem delany ve stejnem duchu, a je to in. V originalnim zneni proste 5*