Recenzie (271)
Princ a pruďas (2011)
jeto cool je to originalni je to zabavne, co dodat proste fuck yeah
Správcovia osudu (2011)
Poslednich 20minut se dej trosku rozjel to predtim byla vata
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Nicim neurazi, ale ani nejak moc nerozesmeje, jednicka byla mnoohem lepsi
Skús ma rozosmiať (2011)
vubec bych necekal ze se tehle komedie , na kterou mne mimochodem donutila koukat ma pritelkine budu takhle dobre bavit.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Urcite jeden z tech lepsich kousku tohoto leta i kdyz na to jake to ma namakane recenze sem byl lehounce zklaman
Červená Čiapočka (2011)
jako horor mi to vubec neprislo, spise jako pohdka, a vsak zajimave to bylo a finale celkem prekvapive, u mne prumerna podivana
Som číslo štyri (2011)
prvni polovina se nesla v duchu, teanegerskych serialu, zrovna kdyz sem usinal tak se to konecne rozjelo, jenom skoda ze takove tempo jako poslednich 20 minut nemel celej film, podivana spise pro pubertacky
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
no moje velka srdcovka ma svuj konec, a musim rict velice stylovy, jedina vec co mi tam moc nesedla byl ten happyand po 19letech, alejinak od zacatku az do konce rezba diky Yatesi
Kazateľ (2011)
tohohle rezisera by meli postavit ke zdi a odstrelit, film je celkem koukatelny jenom kvuli kvalitnim hercum a hezkym kulisam postapokaliptyckeho sveta, ostatni je sracka a slatanina pro 12lete decka s iq pod 60
Život po životě (2010)
Eastwoodovy filmy maji proste dusi, trochu nechapu to nizke hodnoceni me se to moc libilo i slicka ukapla