Recenzie (220)
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Dialogový orgasmus, režijní zázrak a atmosféra co by se dala krájet. Jeden z vrcholů mého dosavadního filmového fanouškovství...
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Je jen jeden návrat... Návrat Krále :)
Zelená míľa (1999)
Nejlepší Kingova adaptace, která knihu sice nepředčila, ale přiblížila se k ni na dotek. Moje srdcovka.
Iron Man (2008)
Coolovej Stark co řídí er osmičku, chlastá jak duha a dostal dvanáct holek z maxima si sestrojí umělý srdíčko a pak i hajtek oblek a zachraňuje svět. Navíc má sexy sekretářku a perfektní dialogy, takže nejlepší komiksák ever.
Sexbomba od vedľa (2004)
Tolik vzpomínek...
Walk the Line (2005)
Joaquin zahrál Cashe líp než Cash. Džejára fakt miluju a i když film ukazuje pravdu jen z jedné strany (Vivian popisuje celý vztah trošku jinak) tak to má prostě koule... Šest strun, černá košile, chlast, děvčátka a prášky...
Divoch (1953)
Brando v roce 53 udal styl, ve kterym i dnes stále jedou frajírci, co prohání svý Triuphy a Nortony. BRMC forever...
Mechanický pomaranč (1971)
Adaptace románu Anthony Burgese přidává vizuální vychytávky, na které se novela nezmohla. Zůstává však teenage slang, násilí a zrůdnost. Když člověk miluje Adicts, musí milovat i pozérsky tenhle film, ale mě nikdo nemusel nutit. Kubrick s McDowellem a geniálním soundtrackem udělali své.
V ako vendeta (2005)
I přes to, že Alan Moore se k filmu nehlásí, na tohle zpracování by mohl být pyšný. Jeho grafickou novelu jsem si zamiloval a plátno jí sluší stejně tak dobře, jako papír.
Jménem krále (2009)
Průměrnému převedení Vondruškova románu na plátna kin by více slušel odpolední televizní čas.