Recenzie (220)
Návrat Temného rytiera (2012)
Bane v podání Hardyho je jedním z nejlepších komiksových padouchů ever. Komisaře Gordna si jinak než s vizáží Garyho Oldmana představit nedokážu. Catwoman sice málo mňouká ale i tak je povedená. A netopejr uzavřel po sedmi letech kruh.... Smekám
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Hltal jsem každou vteřinu úchvatné animace, skvělého příběhu a parádního retra. Jááááj no takhle se má dělat dobrodrůžo... Tohle je film s láskou, s takovou láskou, s jakou byl dělaný původní komiks i kreslený seriál. Chci víc, prosííííííííím.
Drahý strýčku Hitlere (2010)
Exilový deník Klause Manna, blahopřání od Leni Riefenstahl k obsazení Paříže, saská žena nabízející mužského potomka velkému vůdci a tajné zápisky šestnáctiletého německého kluka, modlícího se za úspěšný atentát. Skvělý dokument.
Ten svetr si nesvlíkej (1980)
Tam je Žatecká, tam... jedna z nejlepších osmdesátkových komediií normalizačního Československa
Beneath the Valley of the Ultra-Vixens (1979)
Russ Meyer tak jak ho máme rádi...
Sullivanovy cesty (1941)
Fuckable Veronica Lake v parádní konverzační komedii trefně kopající Hollywoodland do zadnice.
Adela ešte nevečerala (1978)
Ááááách... pět hodin ráno... a to jsme ještě nebyli U Pinkasů...
Avengers: Pomstitelia (2012)
Zhmotnění mého vlhkého snu...
Hra o trůny (2011) (seriál)
1. série 90%, 2. série - zatím 100%
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Všude probíhalo srovnání My Week With Marilyn a Iron Lady. Všude na celé čáře vyhrávala Iron Lady, ale proboha proč? Zatímco Thatcherová ve mě zanechala nulový dojem, Monroe mě dostala perfektní atmosférou, dokonale zvládnutou hlavní postavou, vedlejšími charaktery (Dame Sybil, Arthur Miller, Laurence Olivier), parádním závěrem a příjemnou stopáží.... Jeden z nejlepších filmů roku 2011