Obľúbené filmy (10)
Americký film (1999)
Neľútostný súboj (1995)
Amélia z Montmartru (2001)
Welcome to the Dollhouse (1995)
Temný rytier (2008)
Ztracení chlapci (1987)
Pod vlivem lásky (2008)
Ririi Šušu no subete (2001)
Toto je jediný film po konci ktorého som zostala potichu civieť s otvorenými ústami na prázdnu obrazovku ešte ďalších desať minút. Malo to na mňa tak neskutočný dopad, že na to neviem nájsť ani správne slová. Proste 146 minút čistého filmového orgazmu. Kamera lahodila oku, klasická hudba rozmaznávala uši, príbeh bol tak nádherne prepracovaný, že nejeden Holywoodsky režisér by mohol závidieť. Zaráža ma fakt, že tento film je tak neznámy a veľa ľudí aj keď si ho pozrú mu nevedia prísť na chuť. Pre mňa jeden z najlepších filmov made in Japan.
Nebo nad Berlínom (1987)
Voľný pád (1993)
Ovládací panel