Recenzie (166)
Voda pre slony (2011)
Waltz výborný (hlavne keď ide o inteligenciu a sadistické mlátenie), Pattinson ukazuje že dokáže aj hrať (a bez rúžu a púdru dokonca vyzerá schopne), Reese Witherspoon pekná, ale neveril som jej to (až na pár okamihov). Ale na to, akým dementným klišé ten film začal (ďědku, řekněte mi co bylo v třicátem prvním roce WTF? ) je to celkom dobrý snímok, ktorého nad priemerom drží výborná hudba, skvelá atmosféra, napätie a sadistický Waltz. Pre mňa slabšie 4 *.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Terra incognita tým pseumoralizujúcim seriálom dneška. Nie. V tomto seriály za jeden deň idete piť s kamarátmi ktorých nemáte, aby ste sa po jointe ktorý stiahnete za volantom cestou domov stavili u svojho známeho rockera, ktorý vám zaplatí vlastnú kurvu -moderátorkou úspešnej relácie o varení- po pretiahnutí ktorej vám niekto rozbije hubu, aby ste si mohli na konci dňa chladiť gule mrazeným hráškom pri výhľade na nočné L.A. z okraja mesta. A to celé korenené iróniou a sarkazmom s najvyšším puncom. ABSOLÚTNE 5/5
Jastrabia žena (1985)
Poctivo obsadená, napísaná a odohraná fantasy, ktorá poteší. Čo nepoteší je ta retardovaná hudba, ktorá mohla byť nominovaná na oscara len ako VTIP ROKA. Dal by som štyri * ale za tú hudbu musím jednu odobrať. 3/5
Resident Evil (2002)
kvalitná robota. Škoda že kvalita značky začala aj skončila týmto dielom. 4/5
Kovboji a votrelci (2011)
Aj vy ste si niekedy predstavovali, ako by ste sa obliekli do nepriestrelnej vesty, vzali par gránatov, automatické zbrane, tonu munície a postavili sa s tým niekde na hradby počas obliehania konštantínopolu turkami v 1453? Nie? Tak tento film ide ešte ďalej, winetou a old shatterhand tu sú ostreľovaní z ufo stíhačiek medaneutrínoplazmatickými zbraňami. Čo viac chýba ku šťastiu? Možno aspoň náznak niečoho čomu sa hovorí DEJ. Slabé 2 hviezdy za Fordové ksichty a oči Olivie Wilde.
Hľadači svetla (2007)
tak toto je taký kus extrementu, že to v telke púšťajú až po polnoci-preistotu. Chcete stráviť 95 minút užitočnejšie? Pustite si redtube.
Polnoc v Paríži (2011)
Niektoré obrazy človeku jednoducho vezmú dych. Je to ako keby ste sa znova raz prvý krát bozkávali, milovali, sklamali a následne zistili, aký je svet v skutočnosti. Tento film je znovaprežitou prvou láskou k dvom ženám- k Adriane a k Paríži. Neviem exaktne odôvodniť prečo, ale pre mňa je to 5/5. Asi som príliš emocionálny =)
Začarovaná Ella (2004)
fuuu, tak takto to dopadne keď režisér/scenárista točia/píšu tak dobre, ako tie omamné psychotropné látky ktoré berú =) Ak máte v sebe nejaké to promile, veľmi dobrú náladu alebo žváro tak určite film veľmi pobaví.. 3/5
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Takto má vyzerať akcia. Je jej tu asi 500 krát viac ako v nudných expendables. Testosterón sa na vás valí ako vianočné reklamy z TV, hudba, autá, samopaly a súboj The Rocka s Vin Dieslom, ktorí svojimi ranami búrajú železobetónové steny. Pre mňa určite jeden z najlepších súbojov dvoch alfasamcov od dôb WWF. Z FF série pre pubertálne deti sa stalo FF pre dospelých v ktorom už nejde ani tak o autá. Milý zblúdili čitateľ môjho komentu, ak chceš zažiť stopercentnú akciu akú si ešte nevidel tak si pozri tento film! ;) 5/5
Prci, prci, prcičky: Nahá míľa (2006)
Kozy a zadočky. Podpriemerné soft porno, priemerná teen komédia. Čo viac k pobaveniu treba? Jediné čo mi na tomto filme vadí je SK dabing kde je Stifler (mimochodom najlepší a najúchylnejší stifler celej série) premenovaný na Hustého. 4/5 za tie poskakujúce kozy. =)